środa, 4 maja 2016

Witajcie, jestem Natalia, będę prowadzić tego bloga o wolontariacie ze zwierzętami przebywającymi pod opieką OTOZ animals w Braniewie :D
 Mam 17 lat (31 maja), postanowiłam zostać wolontariuszką z kilku powodów, między innymi dlatego że uwielbiam pomagać. Dlaczego akurat przy zwierzętach? Uważam że zwierzęta potrzebują najwięcej pomocy od człowieka, same są bezbronne, po za tym lubię otaczać się zwierzętami, niestety w domu mam tylko chomika i psa. Wolontariuszką jestem krótko, od 14.04.2016r., jednak staram się nadrabiać wyjścia z psami.

Założyłam bloga z myślą o tym że może dzięki niemu, ktoś zrozumie że zwierzęta też mają uczucia i kochają. Może ktoś zakocha się w psiakach ze schroniska i w końcu zwierzaki odnajdą swój ciepły kąt u człowieka.
Chcę żeby świadomość ludzi wzrosła, zwierzęta to nie zabawki, trzeba być odpowiedzialnym jeśli przygarnia się żywe istoty do domu.

Zapraszam też na fanpage na fb, prowadzonego przez moją przyjaciółkę Justynę :D
                             Psiaki i kociaki z braniewskiego schroniska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz